6 - А, Б класи (д.н.)

🌟🌟🌟
Скріншоти виконаних завдань скидайте на вайбер - 0685215257

(* обов'язково пишіть ПІБ та клас)


🌟🌟🌟

Цього тижня виконуємо тести


Увага! Тести з інформатики!!!! Перейдіть за посиланням . Обов'язково впишіть своє прізвище та ім'я. Уважно читайте та давайте відповіді. Спроба лише одна. Виконуйте з одного пристрою. Фото скидати не потрібно. Ваші відповіді зберігаються автоматично Усім гарно пройти тести!!!



Підсумковий тест

🌟🌟🌟

(Середа 13/05)

Цього тижня ми продовжуємо працювати над проектом.

🌟🌟🌟

(Середа 06/05)

ТЕМА: Пошук інформаційних матеріалів. Аналіз та систематизація відомостей.


На цьому тижні вам потрібно здійснити пошук матеріалів за даною темою (яку ви для себе обрали). Створіть папку в яку завантажди матеріали, які стосуються вашої теми.
  • Тема 1: Пишаємось, що українські.
Мета: дослідити історію розвитку комп'ютерної техніки в Україні та визначити, які досягнення має в цій сфері Україна та українці. Якщо ви обрали цю тему, то вам потрібно знайти в інтернеті відомості про історію виникнення комп'ютерної техніки саме в Україні (опис та фото). А також знайти досягнення українців в сфері комп'ютерної техніки. На наступному тижні вам потрібно буде створити презентацію за даними,  які ви знайшли в інтернеті та зберегли в свою папку.

Щоб переглянути зразок проекта НАТИСНІТЬ ТУТ
  • Тема 2: Суд над комп’ютером
Мета: визначити у чому полягає шкідливий вплив комп'ютера на людину, та підготувати рекомендації для зменшення навантаження на здоров'я. Якщо ви обрали цю тему, то вам потрібно знайти в інтернеті відомості про правила поведінки за комп'ютером та шкідливий вплив комп'ютера на людину (опис та фото). А також знайти рекомендації для зменшення навантаження на здоров'я . На наступному тижні вам потрібно буде створити презентацію за даними,  які ви знайшли в інтернеті та зберегли в свою папку.

Щоб переглянути зразок  проектаНАТИСНІТЬ ТУТ

  • Тема 3: Професія ІТ-шник
Мета: скласти довідник професій, які можна набути в галузі інформаційних технологій, з’ясувати, які навички повинні опанувати представники цих професій. Якщо ви обрали цю тему, то вам потрібно знайти в інтернеті профеції, які можна набути в галузі інформаційних технологій (опис та фото). А також з’ясувати, які навички повинні опанувати представники цих професій. На наступному тижні вам потрібно буде створити презентацію за даними,  які ви знайшли в інтернеті та зберегли в свою папку.

Щоб переглянути зразок проекта НАТИСНІТЬ ТУТ

🌟🌟🌟

(Середа 29/04)

ТЕМА: Вибір теми проекту


Проект – це скоординована робота людини або групи людей спрямована на досягнення поставленої мети за визначений час.
ЕТАПИ РОБОТИ НАД НАВЧАЛЬНИМ ПРОЕКТОМ
1. Організаційний етап. Вибір теми навчального проекту, обговорення мети та завдань проекту, складання плану реалізації проекту.
План проекту — це документ, який містить заздалегідь намічений порядок дій, необхідних для досягнення мети проекту.
План допомагає оцінити власні можливості та висвітлити проблеми, які можуть виникнути під час роботи.
2. Підготовчий етап. Пошук інформації, яка висвітлює тему навчального проекту, а також допомагає вирішенню завдань проекту.
У ході пошуку матеріалів до проекту потрібно одразу їх сортувати. Для цього часто використовують портфоліо. Портфоліо проекту — це впорядкована добірка матеріалів, зібраних з певною метою.
Електронне портфоліо дозволяє здійснювати швидкий пошук документів; його легко редагувати, доповнювати, переносити, зберігати і т. д.
Використовуючи додаткову літературу, інтернет-ресурси тощо, не забувайте зберігати посилання на кожне джерело інформації — записувати назву ресурсу, ім’я автора. Пам’ятайте про авторське право!
3. Проектний етап. Опрацювання зібраної інформації, створення моделі навчального проекту.
4. Оформлювальний етап. Оформлення результатів роботи над навчальним проектом, створення презентації для захисту проекту.

Щоб презентація проекту відбулася успішно, необхідно виділити час для її ретельної підготовки. Переконайтеся, що ви виконали всі завдання проекту. Підготуйте доповідь. Для доповіді вибирайте найголовніше, викладайте свої думки коротко, чітко, зрозуміло.
Вибір теми проекту:
  • Тема 1: Пишаємось, що українські.
Мета: дослідити історію розвитку комп'ютерної техніки в Україні та визначити, які досягнення має в цій сфері Україна та українці.
  • Тема 2: Суд над комп’ютером
Мета: визначити у чому полягає шкідливий вплив комп'ютера на людину, та підготувати рекомендації для зменшення навантаження на здоров'я.
  • Тема 3: Професія ІТ-шник
Мета: скласти довідник професій, які можна набути в галузі інформаційних технологій, з’ясувати, які навички повинні опанувати представники цих професій.
Оберіть одну з тем для роботи 

🌟🌟🌟

(Середа 22/04)

ТЕМА: Підготовка вхідних даних та тестування програм. (натисніть на тему та перегляньте відео)

🌟🌟🌟


(Середа 15/04)

ТЕМА: Розв’язання задачі методом поділу на підзадачі. (натисніть на тему та опрацюйте презентацію) 


Виконайте Тест На Тему "Розв’язування Задачі Методом Поділу На Підзадачі"(НатиснІть На Тест Виконання Перешліть На Вайбер )


🌟🌟🌟


(Середа 08/04)

ТЕМА: Комбінування вкладених алгоритмічних структур для розв’язування задач.

Вправа 1. Перекладач.
Завдання. Склади в середовищі Скретч проект, у якому при наведенні мишею на об'єкт з'являється його назва іноземною мовою. Використай у проекті не менш ніж 6 об'єкти.

1.     Сплануй створення проекту. Перевір, що в бібліотеці зображень можна дібрати зображення шістьох об'єктів, назву яких ти знаєш на одній із іноземних мов. Додай ці об'єкти до проекту.
2.     Для кожного з об'єктів склади програму. Наприклад, для об'єкта  фрагмент програми складається із таких команд:

1.     Збережи проект з іменем Словник_Прізвище у твоїй папок:

Завдання 2. М’ячі.
Під час проведення концертів часто використовують світлові ефекти. Склади проект, у якому три кольорові кульки будуть змінювати свій колір та опускатись зверху-донизу з різною швидкістю. Якщо на клавіатурі натискати клавішу 1, то перша кулька буде підніматись вгору, а якщо 2 чи 3 – то відповідна кулька також буде підніматись. Якщо кульки торкаються нижньої межі сцени – вони зникають.

1.     Виконай проект М'ячі:
·        Додай три об’єкти Beachball і Paddle
·        Для кожного з об'єктівBeachball склади програму
·         Для об’єкта  Paddle зміни розмір на 500%
·         Об’єктPaddleрозмісти на нижній межі
·        Додаємо умову керування
·        Змінити колір для об’єктівBeachball
·        Кульки мають опускатись зверху-донизу з різною швидкістю
·        Якщо на клавіатурі натискати клавішу 1, то перша кулька буде підніматись вгору, а якщо 2 чи 3 – то відповідна кулька також буде підніматись
·         Якщо кульки торкаються об’єктаPaddle – вони зникають.
2.     Створи проект в середовищі Скретч та збережи його з іменем М'ячі_Прізвище у своїй структурі папок:

Завдання 3. Гра.
У середовищі Скретч сплануй та створи гру, у якій за допомогою дощечки чорного кольору (як на малюнку), яку можна рухати вліво-вправо стрілками на клавіатурі, відбивають м'яч. М'яч у довільному напрямку відбивається як від стін, так і від дощечки. Якщо м'яч торкається червоної лінії внизу – гра припиняється. 


1.     Сплануй проект Гра: визнач, які об'єкти будуть уведені до проекту, для яких подій слід скласти програму та за яким методом відбуватиметься запуск події.
1.     Створи проект в середовищі Скретч та збережи його з іменем Гра_Прізвище у своїй  папок:

🌟🌟🌟


(Середа 01/04)    

Виконайте завдання 





Виконайте завдання: 

  1. Алгоритмічні структури
  2. Алгоритми з повтореннями

🌟🌟🌟


(Середа 18/03)  

ТЕМА: Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження (натисніть на тему та опрацюйте презентацію)













Немає коментарів:

Дописати коментар