8 - А, Б класи (д.н.)

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
Скріншоти виконаних завдань скидайте на вайбер - 0685215257

(* обов'язково пишіть ПІБ та клас)
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

Цього тижня виконуємо тести


Увага! Тести з інформатики!!!! Перейдіть за посиланням . Обов'язково впишіть своє прізвище та ім'я. Завдання важкі (завдання з тем за весь навчальний рік) тому уважно читайте, не поспішайте думайте над кожним запитанням та давайте відповіді. Спроба лише одна. Виконуйте з одного пристрою. Фото скидати не потрібно. Ваші відповіді зберігаються автоматично. Усім гарно пройти тести!!!

🌟🌟🌟

(П'ятниця 15/05)

ТЕМА: Розв’язування компетентнісних задач. 

Вашим батькам терміново потрібно оплатити комунальний платіж за єдиною квитанцією.Для економії часу доцільно до філіалу банку прийти з готовим платіжним документом, тому вони звертаються до вас по допомогу створити документ у домашніх умовах. Засобами текстового редактора створіть електронний бланк  за зразком


ЗРАЗОК



Завдання виконуйте у Microsoft Office Word.
Документ  відсилайте на ел. пошту shelest101088@gmail.com або у вайбер 0685215257

🌟🌟🌟


(Вівторок 12/05)

ТЕМА: Розв’язування компетентнісних задач.

Родина, що складається з двох дорослих та однієї 14-річної дитини, вирішила відпочити за кордоном. Створіть презентацію (10–12 слайдів) на основі матеріалу двох-трьох відомих туристичних фірм України, що пропонують туристичні тури до Туреччини, Греції, Єгипту. Презентація повинна мати рекламний характер, вказувати ціни, умови відпочинку, контакти туристичних фірм. На останньому слайді відтворіть перелік документів, які потрібно подати для оформлення закордонного паспорту.

Завдання виконуйте у Microsoft Office PowerPoint.
Документ  відсилайте на ел. пошту shelest101088@gmail.com або у вайбер 0685215257

🌟🌟🌟


(П'ятниця 08/05)

ТЕМА: Розв’язування компетентнісних задач. 

Учителеві фізики потрібно підготувати стенд, присвячений приладам для вимірювання атмосферного тиску. За допомогою пошуку в Інтернеті доберіть зображення та характеристики названих приладів (схеми, принцип дії, призначення, ціна поділки тощо). Систематизуйте отриманий матеріал та запропонуйте власний проект стенду. Результат виконання подайте за допомогою презентації з використанням таблиць.


Завдання виконуйте у Microsoft Office PowerPoint.
Документ  відсилайте на ел. пошту shelest101088@gmail.com або у вайбер 0685215257

Щоб переглянути зразок натисніть ТУТ

🌟🌟🌟


(Вівторок 05/05)

ТЕМА: Розв’язування компетентнісних задач. 

Ваші друзі після закінчення школи планують складати ЗНО з історії України. Під час підготовки в учнів виникли проблеми з умінням розпізнавати історичні пам’ятники та видатних діячів за зображенням. Пропонуємо створити довідник у вигляді таблиці (структуру таблиці визначити самостійно), що містить назву об’єкта, його зображення та коротку історичну довідку. Перелік історичних об’єктів наведено  нижче:
1.    Софійський собор у Києві (І пол. ХІ ст.). Сучасний вигляд;
2.    Мозаїки Богоматері Оранти та Христа Вседержителя із Софій-ського собору в Києві;
3.    Спасо-Преображенський собор у Чернігові. 1036. Сучасний вигляд;
4.    Успенська соборна церква Києво-Печерського монастиря. 1073–1087. Реконструкція;
5.    Вірменський собор у Львові. 1363;
6.    Верхній замок у Луцьку. ІІ пол. ХІV ст.;
7.    Кам’янець-Подільська фортеця;
8.    Хотинська фортеця;
9.    Покровська церква-фортеця в с. Сутківці;
10.    Ікона Богородиці з пророками з церкви у Підгородцях.

Завдання виконуйте у Microsoft Office Word.
Документ  відсилайте на ел. пошту shelest101088@gmail.com або у вайбер 0685215257

ЗРАЗОК



🌟🌟🌟


(Вівторок 28//04)

ТЕМА: Розв’язування компетентнісних задач.

Ваш менший брат, учень п’ятого класу, отримав домашнє завдання підготувати картку порівняння казки «Ріпка» в українській та російській інтерпретації. Оскільки вашому братові потрібна допомога, він звернувся до вас. Знайдіть зміст казки, використавши друковані чи електронні джерела.Створіть картку альбомної орієнтації, розмістивши на ній обидва варіанти у два стовпці. Відформатуйте текст за своїм смаком. Використайте для оформлення ефект буквиці, обрамлення. Додайте ілюстрацію до казки. 

Завдання виконуйте у Microsoft Office Word.
Документ  відсилайте на ел. пошту shelest101088@gmail.com або у вайбер 0685215257


ЗРАЗОК




🌟🌟🌟


(П'ятниця 24/04)

ТЕМА: Розв’язування компетентнісних задач. (натисніть на тему та опрацюйте презентацю)

🌟🌟🌟


(Вівторок 21/04)

ТЕМА: Практична робота. Складання та виконання алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин. (натисніть на тему, завантажте практичну роботу та оберіть одне завдання для виконання)

🌟🌟🌟


(Вівторок 14/04; П'ятниця 17/04)

ТЕМА:  Цикл з передумовою. (натисніть на тему та перегляньте відео)

🌟🌟🌟


(П'ятниця 10/04)

🌟🌟🌟


(Вівторок 07/04)

ТЕМА: Цикл з лічильником. Складання алгоритмів опрацювання величин у навчальному середовищі програмування, їх налагодження і виконання.

Фрагмент алгоритму, у якому одна або кілька команд можуть виконуватися більше ніж один раз, називається циклом. Алгоритм, який містить цикл, називається алгоритмом із циклом, або алгоритмом з повторенням.
Для організації повторення дій (циклів) при записі алгоритмів мовою Lazarusвикористовують три різновиди операторів циклу:
Ø  з параметром
Ø  з передумовою
Ø  з післяумовою
Команда циклу з лічильником (параметром). Її доцільно використовувати в тих випадках, коли кількість повторень команд тіла циклу відома ще до початку виконання команди циклу. Загальний вигляд цієї команди такий:
for<ім'я змінної> := <вираз1>to
<вираз2>do
begin
            <команди тіла циклу>
end;
Існує різновид команди циклу з лічильником, у якому лічильник не збільшується на 1, а зменшується на 1:
For<ім'я змінно» := <вираз1>downto<вираз2>do
begin
     <команди тіла циклу>
end;
Цей цикл продовжує виконуватися, якщо значення лічильника циклу більше або дорівнює (не менше) значенню вираз2.
Робота з підручником: § 6.6
Завдання 1. Проаналізувати, чому цикл не виконуєтьсяжодного разу.
For А := 10 То 0 Do S = S + А;
Якщо при використанні форми То кінцеве значення параметра циклу менше за початкове, то цикл не виконається жодного разу.

Практичне завдання.
Робота за комп’ютером
1)     Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.

Задача 1З клавіатури вводяться п'ять дійсних чисел, серед яких можуть бути як додатні, так і від'ємні числа. Знайти середнє арифметичне додатних чисел.
Розв'язання
varі, kIntegeraSrDouble;
Begin
Sr := 0;
  к := 0; // лічильник додатних чисел
For і := 1 to 5 do begin
    а := StrToFloat(lnputBox('Bвести чисел', IntToStr(i), '0'));
If a > 0 Then begin
        к := к + 1; Sr := Sr + a;
end;
end;
Sr := Sr / k;
Edit1.text := FloatToStr(Sr);
end;

Задача 2 (ст. 216 №6) Складіть проект для обчислення суми n чисел перше з яких дорівнює х, а кожне наступне на 5 більше
Розв'язання
procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);
var i, x, n, s: Integer;
  begin
n := StrToInt (Edit1.text);
x := StrToInt (Edit2.text);
s:= 0;
For i:= 1 to n Do
begin
s:= s+x;
x:=x+5;
Label3.Caption:= IntToStr(s);
end;
end;    

🌟🌟🌟


(П'ятниця 03/04)

ТЕМА: Алгоритми з повтореннями для опрацювання величин. Цикл з лічильником

Фрагмент алгоритму, у якому одна або кілька команд можуть виконуватися більше ніж один раз, називається циклом. Алгоритм, який містить цикл, називається алгоритмом із циклом, або алгоритмом з повторенням.Для організації повторення дій (циклів) при записі алгоритмів мовою Lazarus використовують три різновиди операторів циклу:з параметром, з передумовою, з післяумовою.
Команда циклу з лічильником (параметром).
Її доцільно використовувати в тих випадках, коли кількість повторень команд тіла циклу відома ще до початку виконання команди циклу. Загальний вигляд цієї команди такий:
for<ім'я змінної> := <вираз1>to
<вираз2>do
begin
         <команди тіла циклу>

end;

Рядок for<ім'я змінної> := <вираз1>to<вираз2>do (англ. for - для, to - до, do   -   робити,   виконувати)   називають рядком заголовка команди циклу з лічильником. Змінну в рядку заголовка команди циклу з лічильником, що стоїть перед знаком присвоювання, називають лічильником циклу.
Для ілюстраціївиконаннякоманди циклу з лічильникомрозглянемо фрагмент проекту, в якомуобчислюється сума 12 + 22 + 32 + 42.
var s, і: integer
begin

         s :=0;
         for і := 1 to 4 do
         begin
                   s := s + i*i;
         end;
         Label1.Caption := IntToStr (s);

end;


🌟🌟🌟

(П'ятниця 20/03; Вівторок 31/03) 

ТЕМА: Елементи для введення даних: текстове поле, прапорець,випадаючий список.(натисніть на тему та опрацюйте презентацію)


🌟🌟🌟


(Вівторок 17/03)

ТЕМА: Алгоритми з розгалуженнями для 

опрацювання величин.


-Ви вже знаєте, що наука інформатика тримається на трьох основних китах. На яких саме? (логікаалгоритми й програми).

Засновником математичної логіки (булевої алгебри) є Дж. Буль (1815-1864). У XX ст. вчені об'єднали створений Дж. Булем математичний апарат з двійковою системою числення, заклавши тим самим основи для розробки цифрового електронного комп'ютера.
- Зараз у ХХІ ст. ми маємо можливість користуватися будь-якою розумною технікою. Але, нажаль, її розуміє не кожен. Тому що наука завжди попереду на один або на кілька кроків від нас. Тому, щоб бути увесь час сучасною людиною потрібно слідкувати за розвитком науки інформатики. Я закликаю вас до розвитку в першу чергу своєї особистості.

-Ви вже вмієте використовувати висловлювання для запису умов. Про­сті висловлювання мовами програмування можна записати у вигляді ло­гічних виразів і з використанням операцій порівняння.

-Результатом виконання операції порівняння значень двох величин є величина логічного типу, яка може набувати одного із двох значень. Скажіть, яких саме? (True або False).
-Порівняння значень величин різних типів має певні особливості. Чис­лові величини порівнюються за правилами математики.

Для логічних величин a = Trueb = False результатом виконання операції а>b буде значення True, оскільки істинне значення True інтер­претується як 1, а хибне False — 0. Зрозуміло, що 1 > 0.

-А зараз, давайте згадаємо, які операції виконуються над логічними величинами.
- Усім відомо, що окрім операцій порівняння над логічними величинами в усіх мовах програмування для запису складених висловлювань використовують ло­гічні операції.

-Хто, з вас, їх памятає? (відповіді учнів).

·         not(не) — заперечення;
·         and (і) — кон’юнкція;
·         or(або) — диз’юнкція (нестрога);
·         хог(виключнеабо) — диз’юнкція (строга).

-У кожного з вас на парті лежить табличка істинності, візьміть її. Зараз трішечки попрацюємо з нею.

-З таблиці істинності видно, що за допомогою логічної операції not змінюється значення логічної величини на протилежне.

-Результат операції and збігається з результатом множення значень 1 та 0 - є істинним лише за умови, що обидві величини А та В набувають значення True - істина.

- Результат операції or буде хибним лише за умови, що величини А та В набувають значення False, та істинним в усіх інших випадках.

-Щоб визначити значення складеного логічного виразу, який містить кілька логічних операцій, використовують таблицю істинності та враховують приорітет виконання операцій: у першу чергу виконується операція notдалі and, а в останню чергу or.

 Блок – схеми.
- Діти, хто з вас знає, що таке блок – схема? (Блок-схема алгоритму – це графічне представлення логічної структури алгоритму, де кожний етап обробки інформації зображується у вигляді геометричних символів (блоків)).
- Давайте згадаємо, який вигляд мають блок-схеми повного та неповного розгалуження. Намалюйте схеми у зошиті.


А тепер я пропоную вам розпочинати виконувати тести. Для цього вам потрібно натиснути на тест.

Тест: Алгоритми з розгалуженням.


Далі починаємо розглядати задачу.


 Практичне завдання.

За введеними значеннями змінних abBoolean обчислити значення логічних виразів aandbaorbaxorb.
1) Створітьновий проект. Змініть заголовок форми на «Логічні операції». Розмістіть на формі кнопку Buttonl і змініть заголовок створеної кнопки на «Обчислити».
2) Розмістіть на формі по п’ять компонентів Label і Edit згідно з рисунком.
3) Створіть процедуру обробки події on click для кнопки Обчислити. У програмному коді створеної процедури запишіть оператори: var a, b, v1, v2, v3: Boolean; begin
a := StrToBool(Editl.Text); b := StrToBool(Edit2.Text); vi := a and b; v2 := a or b; v3 := a xor b;
Edit3.Text := BoolToStr(v1,True);
Edit4.Text := BoolToStr(v2,True);
Edit5.Text := BoolToStr(v3,True); end;
4) Запустіть проект на виконання. Перевірте результат роботи програми при a = True, b = False.
5) Перевірте роботу програми для різних значеньa і b. Збережіть проект у папці.

Виконайте завдання: 

  1. Логічні вирази в мові програмування
  2. Пригадай службові слова Lazarus

🌟🌟🌟

(П'ятниця 13/03)

ТЕМА: Величини логічного типу, операції над ними.










🌟🌟🌟


Немає коментарів:

Дописати коментар