5-А клас (д.н.)

🌟🌟🌟
Скріншоти виконаних завдань скидайте на вайбер - 0685215257
(* обов'язково пишіть ПІБ та клас)


🌟🌟🌟

(Вівторок 19/05)

Увага! Тести з інформатики!!!! Перейдіть за посиланням . Обов'язково впишіть своє прізвище та ім'я. Уважно читайте та давайте відповіді. Спроба лише одна. Виконуйте з одного пристрою. Фото скидати не потрібно. Ваші відповіді зберігаються автоматично Усім гарно пройти тести!!!

🌟🌟🌟


(Вівторок 12/04)

ТЕМА: Навчальні проекти.
Тема : Пишаємось, що українські.

Мета: дослідити історію розвитку комп'ютерної техніки в Україні та визначити, які досягнення має в цій сфері Україна та українці. Якщо ви обрали цю тему, то вам потрібно знайти в інтернеті відомості про історію виникнення комп'ютерної техніки саме в Україні (опис та фото). А також знайти досягнення українців в сфері комп'ютерної техніки. На наступному тижні вам потрібно буде створити презентацію за даними,  які ви знайшли в інтернеті та зберегли в свою папку.

Щоб переглянути зразок проекта НАТИСНІТЬ ТУТ
🌟🌟🌟

(Вівторок 28/04, 05/05)

ТЕМА: Редактори Google Диску та типи документів.



Що таке Google Диск?
Google Диск дозволяє зберігати файли в Інтернеті і отримувати до них доступ звідки завгодно, навіть якщо ви перебуваєте в дорозі. Тепер файли завжди будуть у вас під рукою, де б ви не знаходилися.
Вам більше не потрібно відправляти файли в повідомленнях, адже в Google Диску є технологія спільного доступу. Вибирайте, кому відправити файл, що зберігається на Google Диску: друзям, членам сім'ї або колегам. Просто відкрийте спільний доступ до файлу, папки або документа Google.
Працюйте разом! Працюйте над документами, таблицями та презентаціями Google разом з іншими користувачами. Google Диск дозволяє створювати, переглядати і спільно редагувати файли в режимі реального часу.


Google Документи
Google Документи - це текстовий редактор. З його допомогою можна прямо в Інтернеті створювати і форматувати документи, а також редагувати їх разом з іншими користувачами в режимі реального часу. Що ще можна зробити в Google Документах:
§ Завантажити документ Word і перетворити його в документ Google.
§ Змінити поля, відступи, шрифти, кольори і безліч інших параметрів форматування.
§ Надати іншим користувачам право на редагування, додавання коментарів або перегляд того чи іншого документа.
§ Спільно редагувати файл в режимі реального часу і спілкуватися з іншими користувачами у вбудованому чаті.
§ Переглянути історію змін документа і відновити будь-яку версію.
§ Завантажити документ Google на свій комп'ютер у вигляді файлу Word, OpenOffice, RTF, PDF, HTML або ZIP.
§ Перевести документ на іншу мову.
§ Прикріпити документ до повідомлення електронної пошти.

Презентації Google
Google Презентації - це зручний інструмент для створення і редагування презентацій в Інтернеті, а також спільної роботи з ними. Нижче перераховані деякі можливості сервісу.
Надання доступу до презентацій друзям і колегам.
Завантаження презентацій на Диск і їх перетворення в формат Google Презентацій.
Експорт презентацій у форматах PDF, PPTX і TXT.
Вставка зображень і відео, форматування слайдів.
Публікація і вбудовування презентацій в веб-сайт для більш широкого доступу.
Малювання в презентації організаційних і структурних діаграм, блок-схем і багато чого іншого.
Додавання ефектів для переходу між слайдами, включення анімації і тем. Ваша презентація буде по-справжньому вражаючою!

Google Таблиці
Google Таблиці - це редактор, що дозволяє створювати і форматувати таблиці. Він також підтримує спільну роботу в режимі реального часу. Що ще можна зробити за допомогою Google Таблиць:
§ Імпортувати файли Excel, CSV, TXT або ОРВ і перетворити їх в електронні таблиці Google.
§ Експортувати таблицю в форматі Excel, CSV, TXT, ODS, PDF або HTML.
§ Скористатися редактором формул для виконання обчислень, а також відформатувати отримані дані.
§ Відредагувати таблицю спільно з іншими користувачами і поспілкуватися з ними в чаті.
§ Автоматично створити графік або діаграму.
§ Вбудувати таблицю або її окремі листи в блог або на веб-сайт.

Малюнки Google
Документи Google дозволяють легко створювати, обміну та внесення змін малюнки в Інтернеті. Працюючи в цьому додатку, ви також можете:
§ змінювати малюнки в Інтернеті спільно з вибраними користувачами і запрошувати людей переглянути ваші правки - все це в режимі реального часу;
§ спілкуватися в чаті зі своїми співавторами прямо в редакторі малюнків;
§ публікувати малюнки в Інтернеті в якості зображень або завантажувати їх в стандартних форматах;
§ вставляти текст, фігури, стрілки, каракулі і зображення зі свого комп'ютера або Інтернету;
§ розміщувати малюнки на сторінці за допомогою функцій вирівнювання, прив'язки до сітки і автораспределенія;
§ вставляти малюнки в інші документи, таблиці або презентації Google за допомогою веб-буфера обміну і потім змінювати їх прямо в документі.

Форми Google
Google Форми - це зручний інструмент, за допомогою якого можна легко і швидко планувати заходи, складати опитування, анкети, тести і вікторини, а також збирати іншу інформацію. Посилання для заповнення форми (для відповідей на питання тесту, анкети і т.д.) можна вислати по електронній пошті, а можна вбудувати форму в сайт або блог.
У форму Google можна включити такі типи питань:
§ Текст. Респонденту пропонується вписати короткий відповідь.
§ Текст (абзац). Респондент вписує розгорнуту відповідь.
§ Один зі списку. Респондент повинен вибрати один варіант відповіді з декількох.
§ Кілька зі списку. Респондент може вибрати кілька варіантів відповіді.
§  Випадаючий список. Респондент вибирає один варіант зі спадного меню.
§ Шкала. Респондент повинен поставити оцінку, використовуючи цифрову шкалу (наприклад, від 1 до 5).
§ Сітка. Респондент вибирає певні точки в сітці, що складається з стовпців і рядків.
§ Дата. Час. Респондент вказує дату, час.
Форма Google автоматично прив'язується до однойменної електронної таблиці. При відправці форми або надання до неї спільного доступу відповіді одержувачів автоматично збираються в цій електронній таблиці.
Кожен тест (анкета, опитування), має кілька форм:
активна форма для заповнення,
таблиця з відповідями;
зведення відповідей (автоматичне графічне втілення результатів)

🌟🌟🌟

(Вівторок 21/04)

ТЕМА : Спільні документи та папки на Google Диску. 




У сучасному світі, щоб отримати якісну освіту, потрібно відвідувати різноманітні сайти та наповнювати персональне навчальне середовище корисною інформацією, актуальними новинами, результатами досліджень тощо. На уроці ви ознайомитесь із деякими веб-сервісами, які допоможуть вам у цьому.


Доступ до інформаційних матеріалів персонального навчального се­редовища можна організувати декількома способами:


Сьогодні є декілька різноманітних онлайнових сервісів.
Синхронізація даних — це процес, що забезпечує встановлення відповідності даних на всіх пристроях, незалежно від того, на якому з них відбувалися зміни. Наприклад, файл, який змінено у хмарному офісно­му пакеті, матиме такий самий зміст, як його відповідник на локальному Google Диску.
Щоб надати спільний доступ до файлів чи папок обраним користува­чам, слід:
Ø  Вибрати потрібний файл (папку).
Ø  Вибрати на панелі інструментів кнопку Надати доступ до файла
Ø  або команду Доступ у контекстному меню об’єкта.
Ø  У вікні, що відкрилося, увести в поле Користувачі адреси електрон­них поштових скриньок тих осіб, яким потрібно надати доступ (до­ступ можна надати тільки для користувачів Gmail).
Ø  Вибрати кнопку ✓’ для вибору рівня доступу користувачів: реда­гування, коментування, перегляд.
Ø  Вибрати кнопку Надіслати.
Після цього на вказані електронні адреси автоматично надсилається лист із запрошенням, у якому буде надано посилання на спільний файл (папку). Користувач може перейти за цим посиланням і виконувати ті дії, які були дозволені автором. Рівень доступу різним користувачам можна надавати різний — хтось може редагувати, хтось — коментувати, а хтось — тільки переглядати. У такий спосіб доступ до об’єкта матиме тільки певне коло осіб, і ніхто інший (навіть маючи посилання на цей об’єкт) не буде мати можливості працювати з об’єктом.
Документи, доступ до яких користувачу надали інші особи, розміщу­ються на Google Диск у розділі Відкриті для мене.
Також доступ до файла (папки) можна надати, використавши команду Посилання для спільного доступу. Виконання цієї команди автоматично формує посилання на даний файл. Для цього потрібно:
1)     Вибрати відповідний рівень доступу до файла чи папки (редагувати, коментувати, переглядати).
2)     Скопіювати посилання вибором кнопки Копіювати посилання.
3)     Вибрати кнопку Готово
4)     Надіслати це посилання потрібним користувачам або розмістити його на деякому веб-ресурсі.
Таким чином, усі, хто матиме це посилання, зможуть працювати із цим файлом. Робота зі спільним Google-документом відбувається в реальному часі, тобто якщо один з користувачів змінює вміст документа, то всі зміни одразу ж відображаються і у вікні інших користувачів. З одним і тим самим файлом одночасно може працювати до 200 осіб, яких автор доку­мента запросив до спільної роботи з редагування документа. У процесі роботи можна бачити, хто із співавторів одночасно з вами редагує цей до­кумент.
Завдання. У створеній таблиця ввести про себе відповідні дані використовуючи спільний доступ до документів

🌟🌟🌟


(Вівторок 14/04)

ТЕМА : Чати, коментарі, завдання у текстовому документі.  (натисніть на тему та опрацюйте)

🌟🌟🌟


(Вівторок 07/04)

ТЕМА : Співпраця у спільному текстовому документі.(натисніть на тему та опрацюйте презентацію)

🌟🌟🌟

(Вівторок 31/03)

ТЕМА : Репрезентація

Ще не так давно в одинадцятитомному «Словникові української мови» презентувати тлумачилося тільки як фінансовий термін «пред’явлення грошового документа до виплати», а презентант — як його пред’явник. Обидва іменники споріднені з латинським praesento — «передаю, вручаю», звідси й відоме презент — «подарунок»: Оце презент. А я, по правді кажучи, й не сподівався. — Знали, чим заманити, — книгами… — обняв Тарас господаря (Вас. Шевчук). Пан Войський не візьме того собі у гнів, як персня я йому уклінно презентую (М. Рильський). Як зазначає відомий мовознавець Катерина Городенська, згодом воно розширило свою сполучуваність з іменниками, серед яких книжка, видання, кінофільм, виставка тощо, унаслідок чого в нього розвинулося теперішнє нове значення. Цей іменник почали активно використовувати в культурному та науковому житті України для найменування публічних зібрань, присвячених ознайомленню з чимось новим, інформуванню про новий важливий здобуток, представленню чогось новоствореного. Напр.: Відбулася і презентація українського кіноархіву — Національного центру Олександра Довженка.
Хоч презентація і репрезентація мають латинські корені (пор. від лат. representatio — «наочне зображення», praesento — «передаю», «вручаю»), але вони не рівнозначні. Слова репрезентувати, репрезентант, репрезентантка були відомі в українській літературній мові XIX і початку XX століть. Знаходимо їх у творах М. Коцюбинського, О. Кобилянської, Г. Хоткевича, І. Франка, Б. Грінченка, М. Драгоманова, В. Еллана. Репрезентувати уживають в українській мові зі значенням «бути представником кого-, чого-небудь і від когось, чогось; представляти; бути виразником якихось поглядів», наприклад: Літературна мова, мова школи, церкви, уряду і письменства робиться справді репрезентанткою національної єдності (І. Франко); Признай по щирості, Олексо, він є добрим репрезентантом своєї народності (О. Кобилянська).
Очевидно, під впливом поширених тепер презентацій плутають дієслова і замість репрезентувати (представляти) вживають часом презентувати, напр.: Творчість художника презентувала тогочасне образотворче мистецтво (треба: репрезентувала). Порівняймо правильне слововживання: збірка репрезентує українську книжку на міжнародній виставці; газета репрезентує інтереси дебютантів; гідно репрезентувати свою країну; виставлені полотна репрезентують сорокарічну творчу роботу митця. Частіше це дієслово вимагає після себе знахідного відмінка (кого? що?), але вживається також із давальним, подібно до дієслова представляти (кого — що, кому — чому?). Напр.: Народ виділяє з-посеред себе здібніших людей, які репрезентують його іншим народам, світові (Р. Іваничук).
Отже, в сучасній українській літературній мові дієслова презентувати і репрезентувати, дієприкметники презентований і репрезентований, іменники презентація і репрезентація розрізняються за своїми значеннями, тому не можуть бути взаємозамінними.


🌟🌟🌟

(Вівторок 17/03) 

ТЕМАОпрацювання текстових документів

Текстові документи, як і будь-які інші, зберігаються в електронному вигляді у файлах. Спосіб відтворення відомостей, що містяться в файлі, залежить від того, якими програмними засобами це робитиметься.
Створення, редагування та форматування списків, таблиць, колонок, символів, формул у текстовому документі. Недруковані знаки. Створення, редагування та форматування графічних об’єктів у текстовому документі. Стильове оформлення абзаців. Шаблони документів. Структура документа.
Сучасні текстові процесори, зокрема, LibreOffice Writer і Microsoft Word, дають змогу відкривати й зберігати документи в кількох форматах. У діалоговому вікні Збереження документа є розкривний список Тип файла, де можна вибрати відповідний формат.
Існують універсальні формати текстових файлів, які можуть бути прочитані більшістю текстових редакторів, і оригінальні формати, які використовуються окремими текстовими редакторами.
Шаблон імені файла прийнято позначати так: *.*, де першою зірочкою позначається ім’я файла, присвоєне користувачем, друга зірочка вказує на тип файла.
Найпоширеніші формати файлів текстових документів'.
Документ Word (*.doc) — основний формат текстового процесора Word (до версії 2003 включно). У цьому форматі документи зберігаються за замовчуванням.
Word (*.docx) — основний формат текстового процесора Word (починаючи з версії 2007). У цьому' форматі документи зберігаються за замовчуванням.
Шаблон документа (*.dot) — формат шаблону, на якому можуть базуватись інші документи.
Текст у форматі RTF (*.rtf) - формат RTF (Rich Text Format - розширений текстовий формат), універсальний формат, який зберігає все форматування, перетворює коди керування на команди, які можуть
бути прочитані та інтерпретовані у багатьох застосунках, водночас обсяг файла суттєво зростає.
Звичайний текст (*Лхф - найбільш універсальний формат, що зберігає текст без форматування; у текст вставляються тільки символи кіпця абзацу. Цей формат використовзчоть для збереження документів, які можуть бути прочитані в застосунках, що працюють у різних операційних системах.



Веб-сторінка (*.htm; *.html) (англ. Hyper Text Markup Language -гіпертекстова мова розмічання) — формат Веб-сторіики; його використовують у разі розміщення документа в Інтернеті.
Формат PDF (*.pdf) (англ. Portable Document Format) -електронний формат файла, створений на основі формат}' Post Script (формату, призначеного для виведення документів на папір), який зберігає форматування документа. Використання формату PDF забезпечує незмінність вигляду документа під час перегляду файла в мережі або виведення на друк. Тобто дані файла не можуть бути випадково змінені. Аналогічним є і формат XPS (англ. XML Paper Specification).
Для перетворення файла текстового документа з одного формату7 в інший використовують спеціальні програми - програми-конвертери. У
текстових процесорах такі конвертери входять до склад}' програмного засобу. Для надання текстовому документу вигляду, який поліпшує його сприйняття, використовують форматування.
Форматування текст}' передбачає вибір виду, розміру та кольору символів, розміру абзацного відступу, відстані між рядками й абзацами, положення та вирівнювання абзаців відносно меж; нумерацію та маркірування абзаців і рядків; встановлення чи заборону переносу слів; встановлення параметрів розрідження (ущільнення) та зміщення елементів тексту; встановлення параметрів колонок та ін. Усі основні засоби форматування розміщені в групах Шрифт і Абзац меню Основне.
Для редагування формату символів потрібно: виокремити фрагмент тексту (чи весь текст документа) й почергово (не знімаючи виділення) в меню Основне обрати за вимогами всі параметри форматування (розмір, тип, вид, колір, абзацний відступ тощо).
Форматування за зразком.
1. Виокремити один із фрагментів тексту, який вважатиметься зразком.
2. Двічі клацнути кнопку Формат за зразком на панелі Основне.
3. Не клацаючи кнопкою миші, перевести курсор на текст документа (він набуде вигляду щіточки, що означає запам'ятовування параметрів форматування).
4. Знайти в тексті документа фрагмент, до якого мають бути застосовані такі ж параметри форматування, як і до першого зразка.
5. Встановити (не притискаючи) курсор на початок (чи кінець) цього фрагмента.
6. Утримуючи натиснутою ліву кнопку миші, провести курсором по тексту фрагмента.
7. Відпустити шву кнопку миші — фрагмент набуде такого вигляд,у як перший відформатований фрагмент. Після виконання цих дій курсор все ще матиме вигляд щіточки — це означає, що засоби форматування можна застосувати й до інших фрагментів.
                                 Виконайте завдання:

Немає коментарів:

Дописати коментар