Класний керівник




День в Історії


Звіт
про виховну роботу з учнями 5-А класу
у І семестрі 2019-2020н.р.
У 5-А класі навчається 28 учнів, з них 16 дівчат та 12 хлопців. Клас має поглибленого вивчення української мови. Більшість дітей мають добрі здібності до навчання. Учні у класі загалом мають дружні стосунки, хоча бувають конфлікти. Учні знаходяться на середньому рівні взаєморозуміння. Колектив учнів активний у організації роботи класу, у організації свят та інших заходів. Майже всі учні з радістю беруть участь у тематичних заходах (тематичні виховні години, свята, загальношкільні заходи).Окремі учні не хочуть брати участь в організації і плануванні роботи класу.
Більшість дітей з повних сімей, в яких переважає взаєморозуміння та взаємодопомога. Але є учні що виховуються тільки матір’ю, є учні в яких батьки не проживають разом.
У І семестрі 2019-2020 навчального року у виховній роботі з класом ставилися наступні завдання:
-      Формувати дружній, цілісний та активний учнівський колектив.
-      Формувати навички ведення здорового способу життя.
-      Розвивати компетентну особистість кожного учня.
-      Формувати почуття поваги до своєї сім’ї, країни, символів, традицій, тощо.
-      Розвивати навички самостійної роботи.
-      Розвивати комунікацію та взаєморозуміння.
Основною метою виховної роботи є створення в учнівському колективі оптимального позитивного мікроклімату, як на уроках так і позаурочний час, який би сприяв розвитку всебічно розвинутої, компетентної особистості кожного учня. Протягом семестру велася виховна робота, яка поєднувала як традиційні форми роботи (виховні години, години спілкування, бесіди) так і нетрадиційні методи (тестування, вікторини, тренінги, ігри і т.д.).
Формування ціннісного ставлення до себе відбувалося за рахунок організації виховних годин, які пропагували здоровий спосіб життя, участь у дні здоров’я, проведення, проведення інструктажів для попередження дитячого травматизму при іграх змаганнях, в побуті, при трудових заходах, проведення бесід: «Права та обов’язки дитини», «Життя без нікотину можливе» та ін.
Формування ціннісного ставлення до праці було реалізоване за рахунок організації чергувань, генеральних прибирань, прибирань пришкільної території, роботи на шкільній ділянці, квітниках, виготовлення ялинкових прикрас, оформлення новорічними декораціями клас та ін.
Формування ціннісного ставлення до природи реалізувалося за рахунок проведення тематичних виховної години «Гуманне ставлення до тварин», проведення бесіди «Збережемо чисте довкілля».
Формування ціннісного ставлення до культури і мистецтва відбувалося через участь святах «Панночка-Україночка», «День захисника України» та «По Вкраїні з краю в край ходить Святий Миколай», підготовка та виступ до дня вчителя, новорічного свята.
Формування ціннісного ставлення до суспільства та держави відбувалося за рахунок проведення першого уроку «Ми жителі планети Земля – ми рівні!», виховних годин та годин спілкування «Нам потрібне мирне небо», «Свята спадщина. Народні та державні символи України», «День  захисника  України»,«Мир і дружба», «Скорботна пам’ять поколінь»та ін., бесіди «Бійці невидимого фронту».
Для реалізації превентивного виховання було проведено бесіда: «Про правила поведінки в школі», виховна година «Права і обов’язки учня», година спілкування «Права і закони у твоєму житті.
Велике значення у виховній роботі має співпраця батьків та класного керівника. Класний керівник регулярно працює з батьківським колективом, в організації позакласних заходів, корекції поведінки та відвідування. Батьківський комітет всіляко допомагає учням у організації комфортного навчально-виховного процесу.
Таким чином, аналіз виховної роботи у відповідності з метою та завданнями показує, що проведена робота сприяла кращому згуртуванню учнівського колективу, формуванню всебічно розвинутої особистості, створенню умов для розвитку інтелектуальних та творчих здібностей.



Класний керівник _____________ (Шелест О.М.)

Немає коментарів:

Дописати коментар