🌟🌟🌟
Цього тижня виконуємо тести.
Увага! Тести з інформатики!!!! Перейдіть за посиланням ↓. Обов'язково впишіть своє прізвище та ім'я. Уважно читайте та давайте відповіді. Спроба лише одна. Виконуйте з одного пристрою. Фото скидати не потрібно. Ваші відповіді зберігаються автоматично Усім гарно пройти тести!!!
Підсумковий тест
🌟🌟🌟
Цього тижня виконуємо тести.
Перейдіть за посиланням ↓. Обов'язково впишіть своє прізвище та ім'я. Уважно читайте та давайте відповіді. Спроба лише одна. Виконуйте з одного пристрою. Фото скидати не потрібно. Ваші відповіді зберігаються автоматично Усім гарно пройти тести!!!Підсумковий тест з інформатики
🌟🌟🌟
(Понеділок 04/05, Середа 06/05, П'ятниця 08/05)
🌟🌟🌟
🌟🌟🌟
(П'ятниця 24/04)
(П'ятниця 24/04)
ТЕМА: Розв’язування компетентнісних задач.
Компетентнісний підхід в освіті, на противагу концепції «засвоєння знань», передбачає опанування учнями різних умінь, які дозволять їм у майбутньому діяти ефективно в ситуаціях професійного, особистого і суспільного життя. Компетентнісний підхід зумовлює посилення прикладного, практичного характеру всієї шкільної освіти і полягає в тому, щоб не збільшувати обсяги інформованості людини в різних предметних галузях, а допомогти їй самостійно розв'язувати проблеми в незнайомих ситуаціях.
Компетентність – проінформованість, обізнаність, авторитетність. Компетентність у перекладі з латинської competentia означає коло питань, у яких людина добре обізнана, має знання та досвід. Компетентність також визначається як набута у процесі навчання інтегрована здатність особистості, яка складається із знань, досвіду, цінностей і ставлення, що можуть цілісно реалізовуватися на практиці.
Під задачею розуміється система, обов'язковими компонентами якої є опис технологічної ситуації з опорою на раніше засвоєні технологічні знання чи особистий досвід учня, та вимогу, тобто опис шуканого, обов'язковими елементами якого виступають: запитання, спрямовані на виявлення вже сформованих чи набуття нових технологічних знань; завдання, що містять вимоги щодо виконання технологічних операцій.
Розв'язування компетентнісних задач зазвичай передбачає сім етапів діяльності учнів:
- визначення, ідентифікація даних: учень розуміє умову задачі, правильно ідентифікує поняття, деталізує запитання, знаходить у тексті задачі відомості та дані, які задані в явному чи неявному вигляді;
- пошук даних: учень формує стратегію розв'язування задачі, планує свою роботу при виконанні завдання, добирає умову пошуку для розв'язування завдання, співставляє результати пошуку із метою, здійснює пошук даних в Інтернеті);
- управління: учень структурує потрібні дані для пошуку розв'язку;
- інтеграція: учень порівнює і співставляє відомості із кількох джерел, виключає невідповідні та несуттєві відомості та вчасно зупиняє пошук;
- оцінка: учень правильно шукає відомості у базі даних, вибирає ресурси згідно з сформульованими чи запропонованими критеріями;
- створення: учень враховує особливості призначення підсумкового документа, добирає середовища опрацювання даних, стисло і логічно грамотно викладає узагальнені дані, обґрунтовує свої висновки;
- передавання повідомлень: учень у разі потреби архівує дані, адаптує повідомлення для конкретної аудиторії, створює підсумковий документ акуратно та презентабельно.
- 2.Розвязування компетнтнісної задачі засобами ІКТ.
Ваш знайомий вирішив придбати автомобіль. Його цікавлять джипи, але він не може вибрати модель та виробника. Єдина вимога до автомобілів — це цінова політика для середнього класу. За допомогою мережі Інтернет знайдіть дані технічних характеристик та ціну 3–5 моделей джипів різних виробників.
Проаналізуйте зібрані дані в розрізі потужності двигуна, витрати палива та інших характеристик. Зробіть висновки та оформіть рекомендації щодо вибору автомобіля. Використайте під час аналізу розрахунки певних даних, діаграми для порівняння, зображення для ілюстрування матеріалу.
🌟🌟🌟
(П'ятниця 17/04; Середа 22/04)
ТЕМА: Практична робота. Електронне листування з використанням веб-інтерфейсу. Вкладені файли.
🌟🌟🌟
(П'ятниця 10/04; Понеділок 13/04; Середа 15/04)
ТЕМА: Використання адресної книжки та списків розсилання. Операції над папками. Операції над листами.
Використання адресної книжки та списків розсилання. Операції над папками. Операції над листами.
🌟🌟🌟
(Середа 08/04)
ТЕМА: Правила безпечного користування електронною скринькою.
🌟🌟🌟
(Середа 01/04; П'ятниця 03/04; Понеділок 06/04)
ТЕМА: Вкладання файлів. Перенаправлення повідомлень. Етикет електронного листування. (натисніть на тему та опрацюйте презентацію)
Виконайте завдання
(Середа 01/04; П'ятниця 03/04; Понеділок 06/04)
ТЕМА: Вкладання файлів. Перенаправлення повідомлень. Етикет електронного листування. (натисніть на тему та опрацюйте презентацію)
Виконайте завдання
Результати пошуку
Результати веб-пошуку
🌟🌟🌟
(П'ятниця 20/03; Понеділок 30/03)
🌟🌟🌟
(Середа 18/03)
🌟🌟🌟
(П'ятниця 13/03; Понеділок 16/03)
ТЕМА: Поштова служба Інтернету. Електронна скринька та електронне листування.
Однією з популярних веб-служб Інтернету є електронна пошта. Для
користування електронною поштою необхідні різні засоби: комп’ютерні пристрої і
мережі, спеціальні програми й відповідні правила (протоколи), за якими
здійснюватиметься обмін електронними листами.
Електронна
пошта (e-mail) — це служба Інтернету, призначена для обміну електронними листами між користувачами
комп’ютерної мережі.
При
звичайному листуванні спершу необхідно підготувати лист, покласти його в
конверт, зазначити адресу отримувача листа та адресу відправника. При електронному
листуванні це роблять за допомогою спеціальної програми. Написаного листа
зазвичай опускають у поштову скриньку, а електронний лист відправляють на
поштовий сервер, що забезпечує надсилання всіх листів за відповідною адресою. На носіях серверів поштової служби виділяється місце для
зберігання електронних повідомлень користувача. При цьому говорять, що
користувачеві створено електронну поштову скриньку.
Поштовий
сервер — це комп’ютер і відповідне програмне забезпечення, за допомогою якого
підтримується робота електронної пошти.
Щоб
листуватися електронною поштою, потрібно мати доступ до комп’ютерної мережі,
доступ до поштового сервера та знати адресу електронної скриньки адресата.
Адреса
електронної пошти складається із двох частин: імені поштової скриньки користувача, та імені поштового
сервера, на якому розташована поштова скринька. розділених
символом @. Цей символ часто називають «ет», «собака», «равлик» тощо. Наприклад: Vova@ukr.net, Panchyk12@gmail.com та інші.
Створення
електронної поштової скриньки
На
головній сторінці будь-якого поштового сервера надається можливість доступу до
скриньки, створеної на цьому сервері, та реєстрації нової поштової скриньки.
Для реєстрації поштові сервери пропонують прийняти угоду зправилами про використання поштової скриньки, у якій
користувач має підтвердити свої наміри надати правдиві відомості про себе, не
використовувати поштову скриньку для здійснення протизаконних дій, а також дій,
що суперечать мережному етикету.
Якщо
користувач погоджується із запропонованими умовами, на екрані відобразиться
сторінка, що містить поля,
які потрібно заповнити. Користувач заповнює їх лише один раз при створенні
скриньки. Деякі поля анкети є обов’язковими для заповнення. Як правило, вони
позначені зірочкою. Одним із обов’язкових полів є адреса поштової скриньки,
обирається за бажанням користувача. Як правило, ліва частина адреси поштової
скриньки відображає ім’я користувача, його прізвище або вибирається довільно.
Її називають логіном. Для захисту
своїх даних від інших користувачів встановлюється пароль. Також необхідно
вводити дані про дату народження та номер мобільного телефону. Це необхідно для
того щоб відновити доступ до своєї електронної скриньки якщо користувач забуде
свій логін чи пароль.
Сукупність всих даних про користувача для розпінавання
його під час звернення до ресурсів сервера складає його обліковий запис – екаунт.
Останнім кроком реєстрації є введення символів із
запропонованої картинки. Це зазвичай дещо спотворені цифри та літери – код, що
підтверджує, о реєстрацію виконує людина, а не комп’ютерна програма.
Після завершення реєстрації користувач має змогу
користуватися перевагами електронного листування і не тільки, адже наявність
електронної поштової скриньки відкриває багато інших безкоштовних додатків для
спілкування, навчання, захоплень та роботи.
Вміст електронної поштової скриньки
Щоб
переглянути вміст електронної поштової скриньки, потрібно:
1.
Відкрити сторінку веб-сайта сервера поштової служби, на якомустворено поштову
скриньку.
2.
Увести логін і пароль користувача у відповідні поля.
3.
Вибрати кнопку Увійти або подібну.
Вигляд
вікна електронної поштової скриньки відрізняється на різнихсерверах поштової
служби, але всі вони мають подібні об’єкти.
1 – Список папок для зберігання електронних листів по
відповідних категоріях
2 – Гіперпосилання або кнопка для створення нового листа
3 – Список листів вибраної папки
Під
час відкриття поштової скриньки автоматично виводиться список листів папки вхідні. Вибравши
ліворуч у списку ім’я іншої папки,можна побачити її вміст. Дані про непрочитані
листи відображаються напівжирним накресленням.
Про
кожний з листів у відповідному рядку списку наведено, як правило,
такі
дані:логін, ім’я або поштова адреса відправника; тема
листа, яка стисло характеризує його вміст; дата
та час відправлення листа та інше.
Переваги
електронної пошти:
електронною поштою повідомлення доставляється
набагато швидше, ніж звичайною; коштує це дешевше; для відправлення листа декільком
адресатам не треба друкувати його у багатьох екземплярах, досить один раз
ввести текст у комп’ютер; якщо треба перечитати, виправити отриманий або
складений вами лист чи використати цитати з нього, це зробити легше, оскільки
текст уже знаходиться у комп’ютері; зручніше
зберігати велику кількість листів (файлів) на диску, ніж у шухляді столу;
полегшує пошук необхідної інформації в листах; заощаджується
папір.
Недоліки електронної пошти:
Загроза порушення конфіденційності даних недоброзичливими
користувачами мережі (хакерами); емодзі чи інші символи не передають почуття
співрозмовників в повній мірі; достовірність інформації(спами), тощо.
Немає коментарів:
Дописати коментар